Efekt naší léčby - recenze

Vážený pane doktore Kališi, ještě jednou bych Vám chtěla moc poděkovat za Váš vstřícný přístup k celému mému problému i za vlastní provedení zákroku. Díky! S pozdravem

- A.M.

Chtěla jsem poděkovat Vašemu ... týmu. Velice vstřícný personál, příjemné prostředí, a i když asi žádný pacient netouží být nemocný, máme ve Vás opravdu skvělé opory a Vaše zdravotnictví  je výborné se špičkovými  profíky, včetně operačních přístrojů. Jmenovitě bych chtěla poděkovat skvělému lékaři a jeho přístupu k pacientovi. Jmenuje se Prof. MUDr. Vladimír Kališ, Ph.D. Bezbolestné vyšetření, skvělý operační zákrok a výborné informace pacientovi. Byla jsem na operaci: laparoskopické hysterosakrokolpopexi pro prolaps orgánů pánevních. Ještě jednou děkuji panu doktorovi a jeho týmu. Ještě že u nás ve zdravotnictví jsou zlaté české ručičky ❤️ k nezaplacení. Přeji Vám hodně zdraví a plno pracovních úspěchů. S pozdravem a přáním hezkého dne přeje

- Z.N.

Ráda bych touto cestou poděkovala panu MUDr. Smažinkovi za profesionální výkon při mé operaci pro cystokélu, která se uskutečnila 15.1. S pozdravem

- E.Č.

Vážený pane Kališi, díky Vaší profesionalitě, empatii a lidskému přístupu jste byl ochoten posunout termín operace o tři týdny dříve, za což Vám nesmírně ještě jednou děkuji. Kdyby se můj zdravotní stav od konzultace ... nezhoršoval každým dnem, pokorně bych vydržela na plánovaný původní termín.... Děkuji samozřejmě i Vašemu kolegovi panu docentu Rušavému za provedení náročné laparoskopické operace. Děkuji i všem ostatním lékařům a milým sestřičkám za veškerou péči, obětavost ... Máte můj hluboký obdiv za skvělý přístup a péči o pacientky v ambulanci i v nemocnici. Přeji Vám všem mnoho zdraví, sil, energie a elánu vykonávat tak náročnou práci s takovým nasazením a přístupem, který jsem u vás ... osobně zažila. Se srdečným pozdravem a přáním všeho dobrého a šťastného

- D.V.

Dobrý den pane profesore, chci Vám za vše poděkovat.. Moc děkuji za operaci a pooperační péči. Byla jsem v Plzni naprosto spokojená. Na výroční kontrolu po zákroku se určitě dostavím. Ještě jednou moc děkuji! Mějte se hezky. Přeji krásné dny. S pozdravem

- I.K.

Vážený pane profesore, chtěla bych Vám touto cestou mnohokrát poděkovat za Vaši péči a úžasný lidský přístup k pacientkám. Po Vaší operaci se cítím opravdu skvěle, vrátila mi sebevědomí a pocit návratu normálního života bez omezení. Ještě jednou mnohokrát děkuji.

- D.Š.

Dne 23. 5. 2023 jsem byla na kontrolním vyšetření ... v ordinaci MUDr. Vladimíra Kališe ... Chválím za profesionální a empatický přístup, za vstřícnost a ochotu. Jsou to lidé na správném místě. A protože jsem v roce 2020 byla (rovněž) operovaná, mohu jen potvrdit, že přístup ze strany zdravotnického ... je neskutečně krásný. Sama jsem několik let pracovala jako sestřička a vím, že nejsme všichni stejně ochotní a obětaví. Není to o tom, kolik je práce, ale o tom, kolik máte v sobě pozitivní energie a síly ... Přeji Vám krásné dny. S pozdravem EF

- E.F.

Vážený pane Prof. MUDr. Kališi, Ph.D., rádi bychom poděkovali za Váš přístup a čas, který jste nám věnoval. Já tím dostávám naději po víc jak jedenácti letech hledání řešení mé zdravotní zátěže. Ještě jednou moc děkujeme.

- A.D.

Dobrý den, chtěla bych poděkovat .... Sestřičky, lékaři i ostatní personál byli velmi vstřícní, hodní a profesionální. Operoval mě pan prof. MUDr. Kališ, který mě přišel před operací i po operaci seznámit s průběhem operace a dalším pooperačním průběhem. Ještě jednou za vše děkuji

- V.E.

Dobrý den, v půlce září  jsem byla přijata na plánovanou operaci na urogynekologické oddělení. Chtěla bych pochválit práci celého oddělení. Setkala jsem s lidským a profesionálním  přístupem jak u sestřiček, tak u lékařek a lékařů v čele s panem primářem Kališem. Děkuji celému oddělení ... S pozdravem

- A.J.

Dobrý den, pane profesore, chtěla bych Vám touto cestou poděkovat za úžasný profesionální i lidský přístup Váš i celého oddělení,  který mě hodně pomohl cítit se dobře a bezpečně. Na kontrolu  jsem byla 2x u pana doktora Adamíka, ze začátku mě to trochu povolilo a hnisalo, dal mě betadine , framykoin a dubovou kůru, nyní konstatoval, že je to od dost lepší, tak tomu věřím, zatím mě to ještě trochu bolí ale těším se, že příště už to bude úplně v pořádku. Dle dokumentace , mám kontrolu u vás  v listopadu, objednám se telefonicky. Ještě jednou děkuji za vše a přeji Vám hodně pracovních i osobních úspěchů.

- K.H.

… chtěla bych vyjádřit velkou pochvalu a poděkování… Absolvovala jsem  plánovanou operaci na začátku tohoto roku a jsem neskutečně ráda, že jsem se dostala do rukou dr. Kališe, protože jeho přístup je úžasný !!!!!!!!!!! Profesionalita, lidskost, ochota, úsměvy – úžasné. Operace se podařila, a to také díky  tomu výše uvedenému, že přístup vašich lidí je poloviční úspěch zdaru. Moc vám všem děkuji, přeji mnoho dalších úspěchů a spokojených pacientů. Vaše vděčná pacientka

- J.B.

Začátkem listopadu tohoto roku jsem byla operována. Počáteční obavy z plánovaného zákroku se během první návštěvy dr. Kališe díky jeho profesionálnímu a lidskému přístupu zmenšily a s důvěrou jsem podstoupila plánovanou operaci. Velmi bych chtěla poděkovat… S pozdravem

— M.L.

Dostala jsem se do rukou Prof. MUDr. Vladimíra Kališe Ph.D., který se mne ujal. Díky jeho vstřícnosti, ochotě a lidskosti se mi dostalo příkladné péče. Před operací mě přišel navštívit, po výkonu mne seznámil s průběhem operace a vysvětlil veškeré okolnosti. Jsem ráda, že jsem se dostala do péče s tak  profesionálním přístupem a ochotou… Z mého pohledu bylo vše bez jakékoli nejmenší chybičky. Chci Vám touto cestou poděkovat. S pozdravem

— J.P.

Dobrý den. Dostala jsem se do rukou p. Kališe, který se mne ujal, kdy ostatní lékaři nechtěli řešit můj zdrav. stav. Díky jeho vstřícnosti, ochotě, lidskosti, jsem se dostala do jeho péče, chce léčit a pomáhat. Před operací Vás přijde navštívit, v den výkonu Vám řekne, že se není čeho bát a po výkonu Vám vysvětlí co se odstranilo a co ne. Zatím jsem se nesetkala s takovou ochotou… Chci Vám poděkovat, odvádíte skvělou práci a jste na správném místě. S pozdravem

— J.H.

V prosinci 2020 jsem absolvovala operaci u prof. MUDr. Vladimíra Kališe Ph.D. Po měsíci jsem šla na kontrolu ke své gynekoložce, která konstatovala, že byla provedena excelentní práce. Po květnové kontrole v Plzni bylo také vše v pořádku. Moc děkuji celému týmu za velikou profesionalitu a opravdovou lidskost. S vděčností a upřímným poděkováním

— V.Š.

Když jsem byla odeslána mým ošetřujícím lékařem, abych vyřešila svůj zdravotní problém, neměla jsem zrovna velkou radost. Zvláště proto, že mé závažné chronické neurologické onemocnění vyžaduje zvláštní péči. Při schůzce mně dr. Kališ "vyrazil dech" nejen svým milým, sympatickým a zároveň vysoce odborným přístupem, ale i snahou mi vyjít vstříc v termínu a požadavku na ošetření navíc (napojení přístroje zajišťujícího mé fungování) ... Nebyla jsem si jista, jestli se mi to nezdá, ale byla jsem na místě, kde se starají o své pacienty trochu jinak, než se obvykle prezentuje. Nejsou mrzutí a naštvaní, ale šíří kolem sebe optimismus a dobrou náladu. Je obdivuhodné, jak při svém náročném a zodpovědném povolání, či spíše poslání, dokáží vytvořit kolem sebe příjemné prostředí s "přidanou hodnotou", která naše zdravotnictví tolik nestojí! Za to bych ráda poděkovala a vyjádřila svůj obdiv. Vděčná pacientka…

— M. T.

Na začátku července jsem podstoupila operaci, kterou provedl pan doc. MUDr. Kališ, Ph.D. se svým týmem. Do Plzně jsem přijela na doporučení z Českých Budějovic. Chtěla jsem Vám vyjádřit své poděkování a vděk za to, že se mě pan docent Kališ a jeho tým ujali. Jejich práce a profesionální přístup byly příkladné a cením si zejména lidské stránky a veškerého času, který mi po operaci věnovali. S úctou a přáním krásného dne…

— L. M.

Chtěla bych touto cestou velmi poděkovat za péči, kdy jsem podstoupila plánovanou operaci … Opravdu smekám ... Taková péče, ochota, lidskost, milost, starostlivost, psychická podpora atd... Opravdu si Vaší práce velmi vážím a nemám jediný bod k vytknutí nebo nespokojenosti ... Děkuji moc…

— A. K.

Vážení, chci se s vámi podělit o zážitky … Především jsem měla velký strach, ale celkovým přístupem jsem byla velice spokojená. Měla jsem velké štěstí, že mě 2x operoval MUDr. Martin Havíř. Jsem absolutně bez problémů. Rovněž si pamatuji MUDr. Zdeňka Rušavého, který mě na začátku vše trpělivě vysvětlil a zbavil mě obav. Zdravím vás a přeji samé vděčné pacientky.

— Z. D.

… dovolte mi, abych touto cestou poděkovala a vyslovila hluboké uznání doc. MUDr. Kališovi za úspěšně provedenou náročnou operaci. Na doporučení mé gynekoložky jsem se s mými poporodními problémy … nejdříve obrátila na dvě jiná pracoviště. Bylo mi řečeno, že mi nemohou pomoci z důvodu operační úspěšnosti, která je u 30-40% pacientek pouze 10%. Byla jsem velmi zklamána a se svojí další manažerskou prací v hotelu jsem se začala loučit. Záchranou pro mě byla informace mé gynekoložky ohledně nových operačních metod, o kterých se dozvěděla na semináři. Domluvila mi schůzku s doc. Kališem a jeho kolegy, a s nimi jsme naplánovali operaci. Tato náročná operace dopadla dobře a následná rekonvalescence trvala čtyři měsíce. Dnes mohu říci, že se můj zdravotní stav zlepšil o 90%, a že jste mi zachránili můj společenský a pracovní život. MOC jste mi pomohli! Mé poděkování panu doc. Kališovi za perfektně provedenou operaci a za veškerou péči. Před několika dny jsem absolvovala ještě jednu doplňující gynekologickou operaci opět pod vedením doc. Kališe a přístup byl stejně přátelský a empatický jako v předchozím roce. Kéž by i jindě byl tak skvělý personál. S poděkováním …

— Š. B.

… chci touto cestou velmi poděkovat lékařům za vysoce odborný, skvělý a empatický přístup. … Před operací mi byly navrhnuty možnosti řešení mého problému. Už tam jsem byla mile šokována empatickým a vstřícným jednáním MUDr. Kališe. Všechny dotazy mi srozumitelnou cestou vysvětlil a opravdu jsem odcházela s dobrým pocitem. Následná operace laparoskopická sakrokolpopexe proběhla úspěšně a já opravdu vděčím … celému jeho týmu za to, že změnili můj život. Jsem vděčná, že jsem se dostala do jejich zdravotní a lidské péče. Moc děkuji …

— D. K.

Jsem seniorka a osud mi nadělil těžkou Parkinsonovu chorobu. Po stanovení této diagnózy se nějaký čas nic nedělo, ale teď už mám mnoho nepříjemných příznaků. Patří k nim bohužel také inkontinence. Na vyšetření jsem šla s obavami. Ale u dr. Vladimíra Kališe Ph.D. se ocitnete v laskavé a příjemné atmosféře. Všechno mi bylo dokonale vysvětleno a oba lékaři, pan MUDr. Zdeněk Rušavý a pan doktor Kališ, se chovali nadstandardně. Odpovídali trpělivě na moje otázky, vůbec nevadilo, že jsem kvůli svému zdravotnímu stavu přišla pozdě, že jsem velmi pomalá a další věci. Vím, že každý člověk by měl na svém pracovišti odvádět co nejlepší výkony, ale tady bylo něco navíc, tady jsem byla pacient, ale hlavně nešťastný člověk, a jejich empatie byla úžasná. O odbornosti obou pánů nebylo pochyb. Děkuji touto cestou oběma lékařům za to, že mi svým chováním udělali ze dne obávaného den klidný a plný naděje, a věřte, že pro pacienta to znamená hodně! Přeju všem pacientům, aby se aspoň jednou cítili jako já. Vám, pánové, můj velký dík!

— S. M.

Koncem minulého roku jsem absolvovala operaci pokleslého pánevního dna při úplné narkóze. Když jsem se smířila se skutečností, že je tento zákrok nezbytný, jsem jako každá normální žena probrala své starosti s kamarádkami a známými, které podobnou operaci prodělaly. Z jejich zkušeností jsem pochopila, že nejlepší bude se obrátit přímo na Vás. Byla jsem mile překvapena milým jednáním pana doktora, již na prvním vyšetření. Vysvětlil mi srozumitelně, jaké jsou mé zdravotní komplikace a jaký je způsob jejich léčení. Uvítala jsem i podrobné informace o průběhu vlastní operace i následné rekonvalescence. Operace proběhla bez komplikací a mohu s čistým svědomím říct, že jsem se ještě nikde nesetkala s takovou péčí a vstřícným, laskavým chováním, i od celého týmu. Dnes, když mám operaci a počátek rehabilitace za sebou, bych chtěla z celého srdce poděkovat za pečlivost, ochotu a pochopení celého týmu z urogynekologie při předoperační přípravě, při samotném zákroku a po celou dobu léčby. Připojuji se k ženám, které mě k Vám nasměrovaly a všude a vždy budu doporučovat Váš urogynekologický tým a dosvědčovat, že vysoko převyšuje úroveň služeb, se kterými jsem se dříve seznámila. Přeji Vám a celému urogynekologickému týmu v novém roce pevné zdraví, stále neutuchající dobrou náladu a hodně pacientek, které jako já překonaly strach z neznámé operace a s vděčností budou vzpomínat na Váš urogynekologický tým, který jim dodal optimismus do dalšího života. S pozdravem

— Š. Z.